Η στρατηγική στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις – video

“Χωρίς στρατηγική ο οργανισμός είναι σαν πλοίο που δεν έχει πηδάλιο και περιφέρεται, κάνοντας κύκλους.” – Joel Ross and Michael Kami. Η επιχειρηματική στρατηγική ορίζεται ως η τέχνη της προετοιμασίας και της υλοποίησης ενός επιχειρηματικού πλάνου, βάσει της οποίας επιτυγχάνονται οι μακροπρόθεσμοι στόχοι που θέτονται. Ακόμα εξασφαλίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και το διατηρεί μέσα στο μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον. Παρά την σπουδαιότητά της, λίγες μικρομεσαίες επιχειρήσεις σήμερα στην Ελλάδα λειτουργούν βάσει στρατηγικής και βάσει πλάνου, κάτι που δεν οδηγεί στην επιτυχία τους.
Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο στο studio του AtticaTV/SBC TV Channel τον Business Strategist Δημήτρη Χατζηβασιλείου συζητούν για τη σημασία της στρατηγικής στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δίνοντας πλήθος παραδειγμάτων! Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: – Μπορεί να πετύχει μια επιχείρηση χωρίς στρατηγική; – Ποια είναι τα μυστικά της επιτυχίας μιας επιχείρησης; – Ποια η συσχέτιση μεταξύ budgetκαι στρατηγικής; – Πότε πρέπει να δημιουργείται η στρατηγική μιας ΜΜ επιχείρησης και πότε πρέπει να αναθεωρείται; -Πως μπορούν οι ΜΜ επιχειρηματίες να χτίσουν την στρατηγική τους; – Ποιο σημάδι είναι εκείνο που θα μας κάνει να σκεφτούμε ότι ίσως η στρατηγική μας χρειάζεται διόρθωση/αλλαγή;και πολλά άλλα!
Παράλληλα, ο Ιδιοκτήτης Φοροτεχνικού Γραφείου Νάσος Νικολάου, μας μιλάει για την εφαρμογή της επιχειρηματικής στρατηγικής στην πράξη. Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει την έξυπνη στοχοθεσία με τη μέθοδο “SMART”.
Η εκπομπή “Marketing in Practice”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού -επιχειρηματικού καναλιού της χώρας, ασχολείται με τον κλάδο του Μάρκετινγκ και αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών παραδειγμάτων και προτάσεων μάρκετινγκ ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικέςμάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε. Χρηστικές επιχειρηματικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 4 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr).
Η εκπομπή, παραγωγής του οικονομικού SBC, μεταδίδεται στην τηλεόραση από το AtticaTVμέσω Digea κάθε Τετάρτη 19.00 και σε επανάληψη κάθε Κυριακή 21.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV(Βόρειο Αιγαίο) κάθε Σάββατο 19.30 & 23.30, DION TV(Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πιερία, Ημαθία, Πέλλα και Κιλκίς) κάθε Κυριακή στις 18:30, SYROS TV(Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε εβδομάδα, Αιγαίo TV(Δωδεκάνησα) κάθε Σάββατο 17.40, Ionian TV(Πελοπόννησος) κάθε Παρασκευή 17:30 και κάθε Τρίτη 14:30, Vergina TV(Κεντρική Μακεδονία) κάθε Δευτέρα & Τετάρτη 18.15, ΤΗΛΕΠΙΛΟΓΕΣ (Αν. Μακεδονία & Θράκη)κάθε Κυριακή & Πέμπτη 19.30, ΚΑΝΑΛΙ 6 (Αν. Μακεδονία & Θράκη) κάθε Πέμπτη 21:10 και Σάββατο 19:05, Smile+(Θεσσαλία) κάθε Δευτέρα & κάθε Τετάρτη στις 23.50.